Concentreaza-te pe limbajul site-ului tau

Asa cum am discutat la ultimea mea postare firmele mici care au un site ( si majoritatea au dar daca nu e asa pot avea cu costuri mici deoarece e f.important in marketing ) trebuie sa faca un pas in spate si sa-si vada site-ul prin ochii unui client. Toti cei care-si fac un site isi inchipuie ca cei care citesc acel site cunosc firma, domeniul si vorbesc acelasi limbaj.Nu este intotdeauna cazul si dupa experienta mea daca am rescris textul pe site-ul meu am avut feedback-uri pozitive. Aici trebuie sa multumesc si fostilor mei colegi de la firma unde am lucrat si am avut parerea lor. Pentru a intelege daca site-ul tau ofera informatiile necesare intreaba-te :

  • Am informatiile necesare pe paginea mea de WEB de care are nevoie clientul ?

 

Un site este nefolositor daca audienta nu gaseste informatiile necesare. Deci eu trebuie sa am neaparat pe paginile mele ceea ce face compania mea, informatii clare despre produsele mele , preturile asociate cu produsele mele daca e cazul si datele de contact. Este surprinzator ca de multe ori companii mici sau mari n-au aceste informatii pe site. Trebuie sa repet aceste informatii deoarece multe companii presupun ca toti cei care citesc site-ul lor cunosc aceste lucruri.

  • Folosesc limbajul pe care clientii mei tinta l-ar folosi ?

 

De multe ori suntem atat de prinsi de limbajul folosit de industria in care lucram incat uitam ca s-ar putea ca potentialii clienti sa nu foloseasca acelasi limbaj. Folosind termeni diferiti de cei ai potentialilor clienti sigur ca nu vom obtine efectul scontat. Cand vorbiti clientilor vostri incercati sa folositi termeni cheie si vedeti ce cuvinte folosesc ei. Eu personal folosesc Google Keywords pentru termeni, fraze etc si le postez in textele mele.

Aduceti-va aminte ca brand-ul trebuie sa fie in centrul limbajului si continutului textelor voastre. Trebuie sa vorbiti despre competentele voastre insa si prin prisma a ce va face diferit fata de ceilalti.

La postarea viitoare voi vorbi despre optimizarea motoarelor de cautare ( SEO) pentru ca degeaba ai un site excelent daca nimeni nu se uita la el :)))

Octavian

www.erdei.ro

One Response

  1. radu mihaescu
    radu mihaescu at · · Reply

    O noua postare pe gustul meu. Bravo!!

Leave a Reply