Sa continuam strategia de marketing …

Avem  acum ( daca am respectat cele postate anterior ) un brand si un site care ne diferentiaza de competitorii nostri . Mai trebuie facut un pas, adica facuta o optimizare in cautarea site-ului nostru. Va aduceti aminte ca degeaba ma straduiesc sa fac un site corect daca nu-l citeste nimeni ( pentru ca nu stie de el ).

Nu vreau sa fiu prea tehnic in limbaj pentru ca ar insemna sa nu respect propriile mele sfaturi din postarea anterioara si sa va spun ca o optimizare a motoarelor de cautare e bine sa fie facuta prin diferite firme straine care fac link-uri si backlinkuri etc dar care costa ceva ci sa dau cateva sfaturi pentru firme mici care dau rezultate in timp si care pot fi rezolvate mai usor.Deci ce trebuie sa facem ca sa avem cel mai optim profit in investitia noastra intr-un site?

  • Strategia continutului

 

In marketing-ul on-line cuvantul, continutul este cel mai important. Avand in vedere ca 80% din cautarile pe care le facem toti pe web se fac prin Google trebuie sa tinem cont de el. Pentru Google cel mai important lucru este sa aduci valoare adaugata celui care iti citeste site-ul. Sa dezvolti o strategie bazata pe continut totusi nu e atat de usor pe cat pare . Nu te poti pune cu firmele din industria ta care sunt supercunoscute . In schimb poti sa dezvolti un text care pune accent pe rezolvarea unor probleme unice ale clientilor tai. Aici din nou amintesc de Google Keyword Planner care te ajuta dar cine vrea sa afle mai multe poate sa ma contacteze direct . In cazul in care nu reusesti sa creezi un text care iese din sfera obisnuitului din industrie ai si alte variante.

  • Apelare la campanii de reclama platite

 

Prin Google Adwords te poti abona la campanii in care reclamele tale apar pe diferite site-uri. Platile se fac dupa diferite criterii ca de exemplu de cate ori este vizitat site-ul pe care ai reclama , de cate ori cineva face click pe reclama ta etc . Pentru a eficientiza costurile trebuie insa sa urmaresti rapoartele pe care le primesti de la Adwords si sa folosesti o strategie sau alta de publicitate.

  • Socializarea

 

Odata ce ai un continut pregatit ( text, imagini, etc ) trebuie sa te decizi care platforma de socializare te ajuta cel mai mult. De exemplu e bine sa folosesti Twitter sau LinkedIn pentru afaceri B2B ( business-to-business) in timp ce e mai bine sa te bazezi pe Facebook pentru B2C ( business-to-consumer ) . N-are sens sa folosesti toate platformele. Concentreaza-te pe una sau doua insa sa ai in special articole bazate pe continut pentru Twitter sau LinkedIn si imagini pentru Facebook sau Pinterest.

  • E-mail

 

Marketing-ul prin e-mail nu-ti aduce prea multi clienti noi dar ii loializeaza pe cei existenti. Toti primim mail-uri , newsletter-uri de la diferite firme  care ne aduc aminte de ultimele lor produse, ne informeaza ce mai e nou in industria lor pentru a ne tine la curent. Acum veti spune ca si eu fac acelasi lucru. E adevarat, insa deocamdata eu nu vand nimic L

Deci ca si idee generala, a realiza o strategie de marketing on-line consuma un pic de resurse de timp si financiare insa in timp isi produce efectele . Ganditi-va la ce nevoi au clientii vostri,ce solutii unice aveti si care e valoarea voastra adaugata,  prin ce va diferentiati de competitorii pe care-i aveti si apoi ce solutie de marketing sa alegeti.

Va urez succes in tot ceea ce intreprindeti in afacerea voastra si, ca de obicei , sa va placa ceea ce faceti

Octavian

www.erdei.ro

Leave a Reply